نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1014
-
الف
+

تماشای برنامه «راستی آزمایی» اشتراک کنندگان «نواهنگ» از آی فیلم2

مرحله راستی آزمایی مسابقه آوازخوانی «نواهنگ 3» چهارشنبه و پنجشنبه مصادف با 7 و 8 جدی (دی) 1401 از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، مرحله راستی آزمایی اشتراک کنندگان مسابقه آوازخوانی نواهنگ 3، در قالب دو قسمت در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مصادف با 7 و 8 جدی (دی)1401 از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مرحله راستی آزمایی اشتراک کنندگان مسابقه نواهنگ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 20:00 به وقت تهران و 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در فصل سوم مسابقه نواهنگ از بین 400 اشتراک کننده تعداد 117نفر انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 42 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی می شود.

گفتنی است «عارف جعفری» و «شاه رسول قاسمی» داوری مرحله راستی آزمایی سومین فصل مسابقه «نواهنگ» بر عهده داشتند و در مرحله 42 استعداد برتر «تواب آرش» نیز به جمع داوران این دوره اضافه خواهد شد.

لازم به ذکر است، «نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که در دو فصل برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی برگزار شد و فصل سوم آن به دنبال استقبال بالای بینندگان و اشتراک کنندگان این برنامه به زودی از آی فیلم2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر